Szállítási információk

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

 
HELYSZÍNI ÁTVÉTEL (INGYENES)

Az átvételi lehetőség kezdetéről e-mail-en küldünk értesítést. Az átvételre a következő helyszínen van lehetőség, melyet a rendelés leadásának folyamán választhatsz ki:

  • Veszprém, Vécsey K. u. 2. Nyitva tartás: H-CS: 8-16; P: 8-15; SZ: 9-12
  • Győr, Régi Veszprémi út 14-16. Nyitva tartás: H-CS: 8-16; P: 8-15; SZ:9-12

 
FUTÁRSZOLGÁLAT

(Magyarország közigazgatási határain belül)

Megrendelésedet A DPD futárszolgálat szállítja házhoz.

Amennyiben a megrendelés teljes összege nem haladja meg a bruttó 10.000 Ft-os értékhatárt, úgy a házhozszállítás díja Magyarország területén bruttó 1.650 Ft, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a 10.000 Ft-ot, akkor a házhozszállítás Magyarország területén díjmentes.

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot.
Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.
A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ez annyit jelent, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogoddal élhetsz, ezért a kiszállítást végző személy távozása után utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis elismered, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésedben foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék, az a termék van benne, amit megrendeltél)
Ha az átvétel során sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről, a futártól kérd jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk.
Alapértelmezett szállítási és számlázási címnek a regisztráció során (ha regisztráltál már nálunk) megadott címedet tekintjük, azonban lehetőséged van az új cím megadására az „Adataim” alatt.
Ha vendégként (regisztráció nélkül) szeretnél vásárolni nálunk, úgy a kosár 3. oldalán tudod beírni a szállításhoz szükséges adatokat!

SZÁLLÍTÁSI ÁRAK

 
Bruttó 10.000 Ft-os vásárlás felett a szállítás INGYENES!

Kérjük, mindenképp, hogy adataidat pontosan (telefonszám, email cím) légy szíves megadni, mert ezek hiányában a rendelésedet nem tudjuk visszaigazolni és kiküldeni. A megrendelt termékeket a DPD Futárszolgálat segítségével juttatjuk el, a megadott címre. Ezért kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol 8 és 16 óra között át tudod venni a csomagot. Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a postai kiszállítással kapcsolatban, kérjük mindenképpen jelezd felénk. Nagyobb mennyiségű árut a webáruház saját gépkocsijával szállítja ki.

 

FIZETÉSI MÓDOK

 

Fizetés utánvételes formában, az áru átvételekor a szállító részére történik vagy előzetes egyeztetés után előre utalással. Személyes átvétel esetén készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíthető a számla végösszege. Amennyiben további kérdésed adódna a szállítással vagy a helyszíni átvétellel kapcsolatban, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.

 

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK

 
A termék kipostázását a raktárkészlet erősen befolyásolja. Amennyiben a megrendelt termékek nincsenek raktárkészleten, azt a megrendelés beérkezését követő munkanapon elektronikusan vagy telefonon visszajelezzük és tájékoztatunk a várható szállítási időről. A raktárkészletünkön levő termékek kiszállítási határideje 2 nap.

  • Akciós termékek