Jelen ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2016. november 4.
Jelen dokumentum tartalmazza a Safety Mv Kft., mint szolgáltató által üzemeltetett www.safety.hu webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza továbbá, a Webáruház igénybevételének felhasználó általi használatának feltételeit.
A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.
Szerződés nyelve: Magyar
A Webáruház használata során köteles vagy gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsd meg.
Felhasználó a Webáruház oldalainak böngészésével valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.
Webáruház tulajdonosának üzemeltetőjének adatai:
1.
Cég neve: Safety Mv Kft.
Székhely: 9028, Győr, Régi Veszprémi út 14-16.
Üzlethelyiség: 9028, Győr, Régi Veszprémi út 14-16.
Üzleti tevékenység végzésének postai címe: 9028, Győr, Régi Veszprémi út 14-16.
Ügyvezető: Szabó Katalin
Email cím: info@safety.hu
Tel: +36 70/678 32 22
Adószám: 11131205-2-08
Bejegyző cégbíróság: Győri Törvényszék
Cégjegyzékszám: 08-09-003780
Számlavezető Bank: Sberbank Magyarország Zrt.
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Different Fejlesztő Kft., 9022 Győr, Apáca u. 51., info@different.hu
Vásárlás menete és az adásvételi szerződés létrejötte
2.
2.1 Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.
2.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre:
2.2.1. Kiszállítás esetén:
Az Eladó által küldött tájékoztató email kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról és utánvétes fizetés esetén az utánvét összegéről. Ez nem az az e-mail értesítő, melyet a rendelés után automatikusan – elsőként – küld a Webáruház a megrendelés beérkezéséről.
A házhozszállítás díjai Magyarország közigazgatási területén a következők: Amennyiben a megrendelés teljes összege nem haladja meg a bruttó 30.000 Ft-os értékhatárt, úgy a házhozszállítás díja bruttó 2.160 Ft, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a 30.000 Ft-ot, akkor a házhozszállítás díjmentes.
2.2.2. Személyes átvétel esetén:
Az Eladó által küldött tájékoztató email megérkezésekor, amelyben értesíti a Vevőt a termék személyes átvételi lehetőségéről és az átvételi pont nyitvatartási idejéről. (Ez szintén nem a Webáruház automatikus visszaigazoló e-mailje – az mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy beérkezett a Webáruházba a megrendelés.)
2.3. A Megrendelések leadása a Webáruház online felületén lehetséges. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeltető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a megrendelés kosár folyamatában minden mezőt hiánytalanul kitölt. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más jellegű adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
2.3.1. Adatbeviteli hibák kijavítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetőség. A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hibát azonnal jelezni kell a gyor@safety.hu e-mail címen.
Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a Webáruház sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet a vásárlóval. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a megrendelést az Eladó nem teljesíti.
2.3.2. Terméktulajdonságok
Az oldalon feltüntetett árak minden esetben ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében megállapított általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban feltüntetett termékképek, videók és készletinformációk tájékoztató jellegűek, így eltérhetnek a valóságtól. Például egy termék még egy régi csomagolással szerepel a Webáruházban, de már az új kerül kiszállításra vagy átadásra. Vagy pont fordítva.
2.4. Vásárlás menete
Csak röviden bemutatjuk neked, hogy használd az oldalt.
A Webáruházban történő böngészés és vásárlás is bárki számára lehetséges.
REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL is vásárolhatsz a Webáruházban.
2.4.1. Termék keresése
A Webáruházban a termék kiválasztását, a kezdőlap fejlécében található menüpontok valamint a keresőprogram segíti, amelyben konkrét termékre kereshetsz rá. A keresőbe beírt szövegrészt (márka, termék fajtája pl. bakancs) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer.
2.4.2. Termék oldal
Itt tudod kosárba tenni a kiszemelt terméket.
Itt találod a szállítási költséget is az adott termékre vonatkozóan. Ha persze több terméket is teszel a kosárba, ezt az összeget nem számítjuk fel többször. (30.000 Ft felett a kiszállítás INGYENES)
Ezen az oldalon találod a termékhez kapcsolódó leírást és termékfotókat.
2.4.3. Kosárba helyezés
Ha megtaláltad a keresett terméket, a termék 2 féle módon tehetsz a kosárba.
- A lista oldalon található gyorsgomb, az ár mellett balra elhelyezkedő piros kosár ikon segítségével
- Klikkelj a termék képére, így a termék adatlapjára jutsz. A kosárba gomb megnyomásával is a kosárba teheted a terméket.
Tegyél be mindent, ami csak megtetszik – ez még nem kötelez vásárlásra, viszont így böngészés közben nem kell visszakeresgélned a termékeket. Fontos, hogy a vásárlás véglegesítése előtt bármit törölhetsz a Kosárból!
Ha végeztél a válogatással és mindent a kosárba helyeztél a „Pénztár” gomb megnyomásával tudsz továbbmenni.
Ha pedig válogatnál még, nyomd meg a „vissza” gombot és böngéssz tovább kedvedre.
2.4.4. Pénztár
A fizetés folyamata 4 lépcsős.
- Az első oldalon látod a kosárba helyezett termékeket.
- A második oldalon tudod kiválasztani a szállítási (személyes átvétel/futárszolgálat) és a fizetési módot a szállítási módtól függően. (banki átutalás, bankkártyás fizetés, utánvét, fizetés helyszínen készpénzben vagy bankkártyával)
- A harmadik oldalon tudod megadni a megrendeléshez szükséges adatokat, illetve ha már regisztráltál nálunk, itt tudsz bejelentkezi felhasználóneveddel és jelszavaddal, ha mindent kitöltöttél, a rendelést itt tudod leadni.
2.5. Megrendelés visszaigazolás
A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása.
Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.
Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.
A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes termékek nincsenek raktáron. Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy beszerezhető-e az adott termék és ha igen, akkor megközelítőleg mikorra várható.
Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően, kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.
Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.
2.6. Regisztráció nélküli vásárlás
A Webáruház tartalmának minden része illetve a vásárlás is elérhető mindenki számára. De ha úgy döntesz, hogy saját fiókot hozol létre, ezzel a megrendeléseidet követheted rendszerünkben, úgy a regisztráció lehetséges.
Amennyiben regisztrálni szeretnél, azt két féle módon teheted meg:
- a Webáruház kezdő oldalának jobb felső sarkában található „Regisztráció” gombra kattintva indíthatod el a regisztrációs folyamatot.
- Illetve a vásárlás során, a kosár oldalán. A regisztráció során a következő adatok megadása kötelező:
- Vezetéknév
- Keresztnév
- E-mail cím
- Szállítási cím
- Számlázási cím
- Telefonszám (Lehetőleg mobilszámot adj meg. Keresni fogunk az átvétel előtt)
- Jelszó
- Jelszó megerősítése
A regisztráció feltétele az ÁSZF elfogadása.
Az adatok helyes és hiánytalan kitöltését a rendszer hibaüzenetekkel segíti és amennyiben valamilyen kötelezően kitöltendő mezőt üresen hagytál, akkor a rendszer erről tájékoztat.
A regisztráció befejeztével, a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a regisztrációd sikerességéről, valamint az általad megadott felhasználónévről és a jelszavadról.
Kérjük, azt a telefonszámot illetve e-mail címed add meg, melyen megrendeléseddel kapcsolatban el tudunk érni, illetve melyen a futárszolgálat értesíteni tud majd csomagod pontos érkezéséről!
Ha a regisztráció során, hiányos, hibás vagy téves adatokat adtál meg, az abból eredő bárminemű kárért, vagy az ebből adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag Téged terhel. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig rosszul megadott adatok miatt sor kerül a kiszállításra, annak költsége Téged terhel.
A felhasználói fiók hozzáférési adataiért (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Te vagy a felelős, ezért amennyiben tudomást szerzel arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavadhoz jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles vagy azt haladéktalanul megváltoztatni, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles vagy arról egyidejűleg értesíteni minket.
A regisztrációval vállalod, hogy a regisztráció során megadott személyes adataidat szükség szerint frissíted annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
Adataidat természetesen bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki. Az adatvédelemmel kapcsolatos tájékoztatónkat ITT megtalálod.
Jogosult vagy a regisztrációd törlését kérni a gyor@safety.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációd törléséről. Felhasználói adataid a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.
2.7. Termék ára
A termékek mellett feltüntetett ár bruttóban értendő, mely ár tartalmazza az Általános Forgalmi Adót.
Nem vállalunk azonban felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
2.8. Szállítási mód kiválasztása
A kiválasztott termékek kosárba helyezését követően kiválaszthatod az általad kívánt szállítási módot. Választásod szerint kérheted a termék kiszállítását, vagy a személyes átvételt üzletünkben a jelölő box-ra kattintással.
A rendeléseket a Webáruház általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a termék melletti kiszállítási vagy személyes átvétel dátumot nem tudja tartani. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.
2.8.1. Házhoz szállítás futárszolgálattal:
Megrendelésedet A DPD futárszolgálat szállítja házhoz.
Amennyiben a megrendelés teljes összege nem haladja meg a bruttó 30.000 Ft-os értékhatárt, úgy a házhozszállítás díja bruttó 2.160 Ft, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a bruttó 30.000 Ft-ot, akkor a házhozszállítás díjmentes.
A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot.
Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.
A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ez annyit jelent, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogoddal élhetsz, ezért a kiszállítást végző személy távozása után utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis elismered, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésedben foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék, az a termék van benne, amit megrendeltél)
Ha az átvétel során sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről, a futártól kérd jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk.
Alapértelmezett szállítási és számlázási címnek a regisztráció során (ha regisztráltál már nálunk) megadott címedet tekintjük, azonban lehetőséged van az új cím megadására az „Adataim” alatt.
Ha vendégként (regisztráció nélkül) szeretnél vásárolni nálunk, úgy a kosár 3. oldalán tudod beírni a szállításhoz szükséges adatokat!
2.8.2. Személyes átvétel
Webáruházunkban vásárolt termékek esetén személyes átvételre minden esetben e-mail vagy telefon értesítés után van lehetőség. A megrendelt termékek az értesítést követő 3 munkanapig átvehetőek. Kérlek vedd figyelembe, hogy boltjaink csak átvételi pontként szolgálnak, a webáruházban megrendelt termékeket annak készleteiből azonnal nem tudjuk kiszolgálni.
A személyes átvétel helye:
9028. Győr, Régi Veszprémi út 14-16
Nyitva tartás: H-CS:07:30-16, P: 8-15, Szo: 08:30-13:00
A személyes átvétel előnye, hogy csak a megrendelt termékek árát kell kifizetned, a számla semmilyen egyéb költséget nem tartalmaz. Szállítási díjat vagy kezelési költséget ebben az esetben természetesen nem számítunk fel.
Személyes átvétel során készpénzzel fizethetsz nálunk.
Személyes átvétel esetén további nézelődésre is van lehetőség boltjainkban, de kérlek, vedd figyelembe, hogy az árak, az akciók és a kínálat eltérhetnek egymástól.
2.8.3. Fizetési mód kiválasztása
Szállítási módtól függően a következő lehetőségek közül választhatsz:
2.8.4. Személyes átvétel esetén, készpénzben:
Személyes átvétel esetén készpénzben tudsz fizetni az 1. pontban megjelölt boltunkban.
2.8.6. Banki átutalás (előre)
A megrendelés összegét a megrendelés leadása után utalással tudod kiegyenlíteni.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az összeg elutalására a megrendelés leadása után a weboldalon feltüntetett csak pár naptári napig van lehetőséged. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az összeg a megadott bankszámlára, úgy sajnálattal törlődik a megrendelés.
Kérjük az átutalás Megjegyzés rovatába tüntesd fel a megrendelés számát:
(a visszaigazoló e-mailben található)
Banki átutalás esetén, csak abban az esetben szállítjuk ki a csomagot, amikor az általad elutalt összeg a bankszámlánkra megérkezik.
Akkor válaszd ezt a módot, ha nem sürgős a csomag, mert tapasztalataink alapján a banki tranzakció akár 1-2 napot is igénybe vehet. A csomagot pedig csak abban az esetben tudjuk átadni vagy kiszállítani részedre, ha az összeg a bankszámlánkon van.
2.8.7. Utánvét
Megrendelésedet futárszolgálat szállítja házhoz.
A házhozszállítás díjai a következők: Amennyiben a megrendelés teljes összege nem haladja meg a bruttó 30.000 Ft-os értékhatárt, úgy a házhozszállítás díja bruttó 2.160 Ft, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a bruttó 30.000 Ft-ot, akkor a házhozszállítás díjmentes.
A megrendelés ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned, ezért kérlek, ha ezt a fizetési módot választod, ezekre nagyon figyelj:
- legyen Nálad a megrendelt termék(ek) ellenértéke készpénzben. A futár csak ebben az esetben tudja átadni Neked a megrendelést.
- legyen valaki a megadott szállítási címen és legyen bekapcsolva a mobiltelefonod, hogy a csomagod biztosan célba érjen!
- Legkésőbb a csomagkézbesítés reggelén a futárszolgálat SMS-ben és e-mailben fog értesíteni a szállítás várható idejéről.
2.9. Megrendelés elküldése
Az összegző felületen ellenőrizheted az általad kiválasztott termékeket, azok darabszámát, a fizetendő végösszeget, valamint a szállítási költséget. A felület jobb oldalán láthatod az általad megadott szállítási, számlázási címet és fizetési módot, valamint a megadott elérhetőségeidet vagy további elérhetőséget is megadhatsz.
Az összegző táblázat alatt található „Megjegyzés” rovatba írhatsz minden olyan információt, ami pl. a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét, vagy ha a munkahelyedre kérted a kiszállítást, kérjük, hogy mindenképp add meg a Cég nevét is!
A vásárlás leadásához is szükséges, hogy megismerd és elfogadd jelen ÁSZF feltételeit is, melynek elfogadását a jelölő mező bejelölésével ismered el.
Ha mindent rendben találtál a megrendeléseddel, akkor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldheted el azt számunkra.
A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása.
Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.
Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.
Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően, kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.
Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.
2.10. Megrendelés lemondása
Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretnél lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak telefonon (+36 70 678 3222) vagy e-mailben (gyor@safety.hu) 1 munkanapon belül jelezd. Amennyiben a megrendelés lemondása kiszámlázás és kiszállítás után történt, abban az esetben a szállítási díj Téged fog terhelni.
2.11. Adatbeviteli hibák javítása
A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden.
Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló e-mailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.
2.12. Kiszállítás díja
A vételár és a szállítási díj megrendeléskor történő kiegyenlítésén kívül lehetőség van a megrendelés utánvéttel történő készpénzes kifizetésére is. Ebben az esetben a szállítmányért fizetendő összeget a futár veszi át kézbesítéskor.
A termékek szállítási határideje a megrendelés visszaigazolásától számított legfeljebb tizennégy munkanap. Amennyiben a kiszállítás ezen határidőn belül nem tud megvalósulni, a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, és egyeztetnek a megrendelés teljesítésének további menetéről.
A házhozszállítás díjai a következők: Amennyiben a megrendelés teljes összege nem haladja meg a bruttó 30.000 Ft-os értékhatárt, úgy a házhozszállítás díja bruttó 2.160 Ft, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a bruttó 30.000 Ft-ot, akkor a házhozszállítás díjmentes. A házhozszállításhoz a termékeket a Szolgáltató munkatársa csomagolja be, amely szolgáltatásért külön díj nem kerül felszámításra.
A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!
Valamennyi házhoz szállított termék csomagjában mellékelten megtalálható – a termékek vételárát, valamint az egyéb járulékos költségeket tételesen tartalmazó – ÁFÁ-s számla.
Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.
2.13. Telefonos megrendelés
Szolgáltató rendelést kizárólag a webáruházon keresztül fogad el.
Kizárólag rendkívüli helyzet (webáruház technikai probléma, weboldal elérhetetlenség) esetén van lehetőség emailen vagy telefonon rendelni.
Elállási/felmondási jog
Jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerződéstől 14 napon belül. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, jogosult vagy 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
b) termék adásvételére irányuló szerződés esetén: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;
c) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi;
d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi;
Ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat köteles vagy eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató részére, illetve megtenni a Szolgáltató felé.
A Szolgáltató elérhetőségei
Cím: 9028, Győr, Régi Veszprémi út 14-16.
Tel: +36/70 678 32 22
E-mail: gyor@safety.hu
Ebből a célból felhasználhatod az elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.
Határidőben gyakorolod elállási/felmondási jogodat, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldöd elállási/felmondási nyilatkozatodat.
Elállási szándékodat írásban, e-mailben vagy postai levél útján, közölheted velünk.
Ne feledd elállási jogoddal személyes átvétel esetén is élhetsz!
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy leveledet ajánlott küldeményként add postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Kérjük, figyelj arra, hogy a visszaküldött termék – amennyiben méret vagy szín problémák miatt történik a visszaküldés -, lehetőség szerint gyári csomagolásban legyen, hiszen ezt még utána értékesíteni szeretnénk. Ha már felbontottad a termék csomagolását, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban legyen. Ezek hiányában a Safety Mv. Kft. nem veszi vissza cserére a terméket. Sérült vagy hiányos termékek értékcsökkentnek minősülnek, a cipősdoboz nem használható postai csomagolóanyagként! Ilyen esetekben a sérülésért 3.000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatodnak kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásodat adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli Téged. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.
Ha a szerződés alapján terméket vettél át, köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatnak közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Te viseled.
Felelősségre vagy vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, ha kérted, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén köteles vagy megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az általad nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
Elérhetőségeink, ahol a vásárlástól való elállási szándékodat bejelentheted:
Címünk: Safety Mv. Kft, 9028, Győr, Régi Veszprémi u. 14-16.
Tel: +36 70 678 32 22
E-mail: gyor@safety.hu
Kérjük, figyelj arra, hogy a visszaküldött termék, amennyiben méret vagy szín problémák miatt történik a visszaküldés, lehetőség szerint gyári csomagolásban legyen, hiszen ezt még utána értékesíteni szeretnénk. Vagy ha már felbontottad a termék csomagolását, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban legyen. Ezek hiányában a Safety Mv. Kft. nem veszi vissza cserére a terméket. Sérült vagy hiányos termékek értékcsökkentnek minősülnek, a cipősdoboz nem használható postai csomagolóanyagként! Ilyen esetekben a sérülésért 3.000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.
A visszaküldött termék árát a szállítási díjjal együtt (ha volt) haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk számodra. A visszatérítés vonatkozik a termék, vásárló részére történő kiszállítási költségekre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.
Kérjük, hogy a küldeményt ne utánvéttel küldd el részünkre, ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. A termékeket lehetőség szerint ajánlott küldeményként juttasd vissza a címünkre, hogy biztosan megérkezzen.
Címünk, ahol a csomagokat várjuk: Safety Mv. Kft, 9028, Győr, Régi Veszprémi u. 14-16.
Kellékszavatosság
Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.
A Szolgáltató (a továbbiakban: vállalkozás) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:
Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Te is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhatsz.
Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Köteles vagy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmedet, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheted. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb három hónap.
A vállalkozással szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén – választásod szerint – a kellékszavatossági pontban meghatározott jogodat vagy termékszavatossági igényedet érvényesítheted.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényedet -lábbelinél- a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított fél éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényedet kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Neked kell bizonyítanod.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmedet, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényednek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényedet a gyártóval szemben érvényesítheted.
Jótállás
Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, hibás teljesítés esetén, ha szerződése ilyen kikötést tartalmaz, annak alapján a vállalkozás jótállásra köteles.
A szerződésben vagy jogszabályban meghatározott jogok illetnek meg a szerződésben vagy jogszabályban meghatározott határidőn belül.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatossági pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletnek.
Panaszkezelés rendje
A Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszaidat a Kapcsolat menüpontban található e-mail címen, vagy levél útján is közölheted.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Webáruházunk harminc napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
A Vásárló panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
GPS-koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36/1/459-4800
Faxszám: +36/1/210-4677
E-mail: nfh@nfh.hu
A panasz elutasítása esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti:
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A.
Telefonszám: +36/96/520-202; +36/96/520-217
Faxszám: +36/96/520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Online vitarendezési platformra mutató elektronikus link: http://ec.europa.eu/odr
Panaszügyintézés és ügyfélszolgálat
A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamattokkal illetőleg a termékekkel kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdésed esetén az alább feltüntetett elérhetőségeken keresztül tudsz velünk kapcsolatba lépni.
E-mail cím: gyor@safety.hu
Tel: +36 70 678 32 22
Adatkezelési tájékoztató
7.1. A Szolgáltató célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét.
7.2. A Szolgáltató tevékenységét látogatói és ügyfelei személyiségi jogainak védelmével,
a vonatkozó jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Atv.) rendelkezéseinek betartásával végzi. Felhívjuk a figyelmet, hogy a személyes adatok megadása a Webáruházban önkéntes, és az adatkezeléshez a felhasználási feltételek elfogadásával egyidejűleg a felhasználó hozzájárul. Abban az esetben, ha a felhasználó egy másik személy megbízásából jár el, akkor az ő felelőssége az érintett személy beleegyezésének megszerzése adatainak közléséhez. Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes személyek nyilatkozatához a törvényes képviselő előzetes hozzájárulása szükséges, kivéve olyan szolgáltatásokhoz tartozó adatkezeléseket, amelyek mindennapi életben tömegesen előforduló ügyletet céloz.
7.3. Adatkezelés regisztráltak esetében
A Webáruházban elérhető szolgáltatások igénybevételéhez nem feltétlenül szükséges a regisztráció. Abban az esetben, ha egy vásárlás regisztrációval jön létre, úgy az adatokat az alábbi módon kezeljük.
A vásárlásnál megadott adatokat a Szolgáltató csak célhoz kötötten, a szolgáltatás nyújtásához és a vásárlókkal való kapcsolattartáshoz szükséges módon és mértékben, a törvényes feltételeknek megfelelően kezeli. Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása. A személyes adatok megadásakor a jelen felhasználási feltételek elfogadásával a felhasználók beleegyeznek abba, hogy adataikat a szolgáltatás teljesítése érdekében a Szolgáltató felhasználja. A Szolgáltató a birtokába került személyes adatokat kizárólag az ügyfél által azok megadásakor ismert célra használja, más, harmadik személy részére külön hozzájárulás nélkül nem adja tovább és nem teszi hozzáférhetővé, azokat elkülönítve és titkosítva tárolja. Amennyiben a felhasználó a Webáruházban vásárolt termékek futárszolgálattal történő kézbesítését választja, úgy hozzájárul ahhoz, hogy a kézbesítés érdekében az ahhoz szükséges adatokat Üzemeltető a futárszolgálat részére átadja. Az adatokhoz a Webáruház munkaviszonyban álló munkatársai férhetnek hozzá.
Az adatkezelés célja, hogy az érintettek, mint vásárlók megrendeléseit a Szolgáltató teljesíteni tudja, illetve egyes adatok kezelésének a felhasználói –vásárlói élmény növelése, különösen hírlevél megküldése útján. Az adatkezelésselérintett adatok köre:
– név (kereszt- és vezetéknév),
– email cím,
– lakcím, számlázási cím
– telefonszám
Az adatkezelés időtartama: a regisztrációs fiók törlésének érintett általi törlésének kezdeményezéséig, vásárlás esetén a számlázási adatok tekintetében a jogszabályok által előírt kötelező megőrzési ideig.
Egyéb rendelkezések:
Jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et a vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá veled szemben, a módosítást követő megrendelésekre vonatkozóan.
Jogosultak vagyunk továbbá arra, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtsunk végre a Webáruházban vásárlóinak előzetes figyelmeztetése nélkül, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezzük át.
Ha a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlelsz, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezd felénk, és ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, az információ haladéktalanul törlésére kerül, vagy azt módosítjuk.
Szerzői jog
A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. A Safety Mv. Kft a szerzői jogi jogosultja a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet, szöveget).
A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre ssd-re, usb-re, sd kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett.
A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.